Back to Shop

Service Excellence Foundation – April 2018 (FI)

650

Product Description

Service Excellence Foundation on yksipäiväinen palvelujohtamisen asiantuntijoille suunniteltu valmennus, jonka jälkeen ymmärrät mitä moderni palvelujohtaminen on ja mitkä ovat keskeiset elementit työssä onnistumiseen.

 

Päivämäärä:
Torstai 12.04.2018
Kieli: Suomi, materiaalit englanniksi
Kurssin kuvaus:

Service Excellence Foundation on valmennus palvelupäälliköille tai vastaavissa rooleissa toimiville henkilöille. Valmennuksessa keskitytään parhaiden käytäntöjen ja harjoitusten kautta kehittämään omia kykyjä ja ymmärrystä modernista IT-johtamisesta erityisesti palveluiden johtamisen osa-alueella. Tästä valmennuksesta saat tärkeimmät menestyksen avaimet palvelupäällikön työssä onnistumiseen.

Valmennuksen sisältö:

  • Liiketoiminnan kehittäminen kysynnän hallinnan ja uusien digitaalisten konseptien avulla
  • Automaation hyödyntäminen
  • Palvelulupauksen rakentaminen ja lunastaminen sekä oikea palveluasenne
  • Käytännön harjoituksia palvelupäällikön työhön liittyen
  • Kehitystarpeiden ja ongelmien eron ymmärtäminen, palvelun kehittäminen
  • Toimittajien potentiaalin ymmärtäminen palveluiden kehittämisessä
Paikka:

CIO Innovation Center, 2. kerros
Technopolis Innopoli 1
Tekniikantie 12, 02150 Espoo

Hinta: 650€ + ALV / osallistuja sisältäen valmennusmateriaalin ja todistuksen

YHTEYSTIEDOT

Kysy lisätietoja sähköpostitse itacademy@sofigate.com, kirjoita aiheeksi SEF-valmennus

 

Eikö kyseinen päivämäärä sovi?  Valmennus järjestetään myös 13.02.2018 Ilmoittaudu mukaan täällä.

 

********************************
Course Description in English:

Language: Finnish, materials in English

Service Excellence Foundation is a 1-day training for service managers and service owners who would like to enhance their capabilities in modern IT management. Join the training to gain insights and harness best practice approaches to become an excellent service manager for your services. The training combines lessons and practical exercises focusing on key success factors for service managers.

Download brochure